Direktlänk till inlägg 31 augusti 2008

Adelsö

Av Jessica - 31 augusti 2008 20:08

Även denna dag har känts stressig emellanåt. Vi va perfekt i tidsplaneringen i förmiddags! Dagens grej va ADELSÖ. Farmor hade bett alla att ta kl.13.00 färjan från Munsö. Bra tänkte vi, då kan vi åka förbi Eriks jobb och hämta upp lite kläder som vi beställt. Allt enligt tidsplan. Vi va t.o.m ute i så god tid att vi hann stanna och unna oss varsin chai latte (mums! kan jag rekommendera, fan va gott!). Men SEN gick det snett. Nu ska ni få höra, jag har inget lokalsinne och Erik har heller inget vidare lokalsinne, bra kombination va? Så vid kl.12 lämnade vi sthlm city för att bege oss till Bromma och sen vidare mot Drottningholm, Ekerö och så tillslut färjan. Vi har alltid kommit via södra länken när vi ska dit så nu vart det riktig snurr i huvudet på mig och Erik. Vi kom inte fram till Bromma hur fan vi än gjorde! Vi bara åkte runt och hamnade på samma ställe hela tiden, typ som i en skräckfilm, haha. Klockan hann bli ett och stressad ringde jag dom andra för att säga att vi skulle ta nästa färja. Eller hur, den missade vi oxå! P.g.a att våra lokalsinnen suger!!! En GPS i julklapp kanske? Fattar inte hur vi kom rätt tillslut... antar att vi körde runt så pass att vi bara råkade komma rätt. Gissa om det va dålig stämning i bilen ett tag där.

Pust, men en timma och 20 min försenade ramlade vi iaf in på släktmiddagen som redan hade börjat. Där satt alla med grillade lammkotletter i munnen och undrade vem tusan det va som kört bilen. Hehe, det va ju Erik :-D.

Resten av dagen va iaf mycket trevlig! Jag har varit duktig och inte ätit nåt onyttigt. Men ikväll funtar jag på att smälla i mig nåt riktigt gott bara för att jag förmodligen inte kommer göra det på ett tag sen.... 

 
 
Mona

Mona

1 september 2008 07:42

Ojoj, ni får skriva GPS högst upp på önskelistan!! :)

tjejen, nu kommer moraltant Mona... :/ när du tänker att nu ska jag ta den sista onyttigheten blir det så definitivt, jag tror det är det som är fällan... fast å andra sidan eftersom du redan ärä så snygg så spelar det nog ingen roll att du tar din extra goda godbit ;)

kramar

http://mittimittliv.bloggagratis.se

 
LisaLinnea

LisaLinnea

10 september 2008 14:48

Grymt snygga Adidaskläder och lilla Engla var ju hur söt som helst! :)

http://lisalinnea.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards