Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Jessica - 3 augusti 2008 22:37

Oj va trevligt vi hade igår! Vi satt på Markus och Bellas inglasade balkong hela kvällen och natten. Regnet smattrade mot taket. Vi åt middag, spelade TP, guitar hero, drack en del, snackade och hade verkligen superkul! Tiden gick så fort! Rätt som det var så va kl.03.30 Sista drinken, Ragnar, som Bella blandade blev lite väl stark så då var det verkligen dags att ta en taxi hem, haha.


Strax efter nio i morse (sovmorgon alltså. Men tyvärr la vi ju oss alldeles för sent för att va utvilade) så hämtade vi kidsen. Det hade gått jättebra för dom att sova hos farmor och farfar.

Huvudvärken till trots så tog vi på oss bekväma skor och gick en långprommis med barnen. Pust va jobbigt det var. HElA vägen va jag så hungrig och fantiserade om pizza.

På eftermiddagen va Erik snäll och lät mig vila ett tag medans han och barnen lekte.

Och  nu  ska ni höra, jag tränade ikväll! Ett medelpass på Friskis. Det va hur kul som helst, en ung kille som hade passet. Han är jättebra, kör lite mer dansant. Ingen kärringjympa där inte, haha.

MEN fy faan för att träna när man e bakis. Jag svettades som aldrig förr, kände mig yr och drack litervis med vatten. Men kul va det :-).

Sen när jag cyklade hem så öppnade sig himlen och regnet öste ner. Shit va blöt jag vart.


Imorn står Gröna Lund på agendan. Om det inte är värsta regnvädret förståss.


Ätit idag:

 

Frukost: Naturdiet shake, banan, vatten.


Lunch: ½ pizza ( e man bakis så e man), vatten, äppeljuice.


Middag: Makaroner (enbart, det va "knölar" i falukorven så den struntade jag att äta) coca cola zero, 2 digestivekex, 2 pannkakor. Mystisk blandning... 

Ovido - Quiz & Flashcards