Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Semester

Av Jessica - 10 februari 2009 18:24

Att vara hemma med sjuk Engla är som rena rama semestern! Hon är otroligt lättsam och kravlös när man har henne själv. E man med båda barnen samtidigt så livar dom upp varandra, men att ha ett barn i taget är ju plättlätt :-) (hehe, konstigt att jag inte tyckte det på tiden då jag bara hade ett barn...)

Hursom helst, vi har haft det så mysigt! På förmiddagen bakade vi mandel biscotti. Efter lunch la vi oss. Jag sov med Engla en timma och sen fortsatte hon sova ytterligare två :-o  (Får se när hon somnar ikväll....) Det va så lyxigt att ha hela huset för sig själv så jag behagade inte väcka henne! Jag la mig i soffan med en kopp te och läste amelia. Så lugnt så.

Efter den lilla tuppluren så frågade jag Engla om vi skulle på promenad och det ville hon. Engla gillar att åka vagn och sitter blickstilla hela tiden och pladdrar på om allt vi ser. Jag försökte powerwalka (för att förbränna en sisådär 10st biscotti som jag käkat, whoops) men det va ju inte lätt. Motionsslingan va som en isbana och bitvis fick jag hänga mig i buskarna och liksom släpa upp vagnen med både mitt och Englas liv som insats.

Erik hämtade Liam efter dagis och dom åkte och köpte thaimat, mums! Så nu är jag proppmätt!

Imorrn e det Eriks tur att ha semster med Engla. Dom två ska ta med sig fika ner till Uddbygård och titta på alla djuren.

 
 
Cissi

Cissi

10 februari 2009 19:19

Ja du jag undrar också varför man inte tänkte så när man "bara" hade en unge....
Då är jag inte ensam iaf haha

KRAMIS!

http://cisan.bloggagratis.se

 
marie

marie

15 februari 2009 10:52

jag säger det samma ,man klagade eller tyckte att när man hade ett barn så var det tufft men nu när man har fler så tänker man what? tänkte jag på:-)
Man älskar ju dem över allt annat på jorden!

http://sweetnchili

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards