Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Jessica - 12 augusti 2008 22:59

Som du ser, en gummitarsan finns även hos mig :-D (även om jag råkade sträcka nacken *AJ*)

Av Jessica - 12 augusti 2008 18:17

Dagis idag för Liam! Lämningen gick så bra så, Liam sprang in och började leka med en gång. Jag och Engla gick hem en stund igen. Jag drack kaffe och vi hade det soft. Sen promenerade vi till centrum och mötte upp Fellan. Tanken va att vi skulle glutta lite i det oootroligt stora (not) sortimentet butiker som finns i vårt centrum. Hittade iaf några kläder till kidsen. Och så köpte vi en massa grejer till skolan, kollegieblock, mapp och pennor. Felicia ska gå i samma klass som mig :-). Skitkul, blir tredje gången gillt :-D vi gick både högstadiet och gymnasiet tillsammans.

En trevlig dag hade vi. Engla tog igen allt hon inte sovit förra veckan så idag sov hon mellan 10-13.


Just det, tack Felicia för 50p så att jag snart har nr.10 :-). Otroligt generöst av dig :-).


Hämtade Liam vid 15-tiden. Dagen hade gått... sådär för honom :-(. hela förmiddagen hade han gråtit efter mig :-(. Och sen hade han varit "bråkig" resten av tiden, typ vält ner pärlplattor, inte lyssnat, haft sönder grejer, slagit och dragit dom andra i håret. Fröken (en ny som jag gillar skarpt) såg helt slut ut och vi diskuterade att vi måste försöka jobba på att få en resurs till Liam. Desvärre e Liams BUP psykolog sjukskriven, så vet inte när nästa möte blir av... Men iaf...


Just det, snurrfotöljen från ikea e sååå poppis hos Liam och Engla. Men vad e det för jävla kvalitet? Den går sönder hela tiden :-( Grr!! Får väl släpa tillbaks den till ikea i helgen och reklamera skiten! En snurrfotölj som inte pallar en vecka ens e väl inte ok?


När Erik kom hem idag så hade han med sig varsit par skor till barnen som han köpt på sitt jobb. Skitcoola adidas superstar med guldlogga på sidan. och så fick engla en jättefin rosa adidas originals dress. 


Ovido - Quiz & Flashcards