Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Jessica - 16 augusti 2008 23:02

Jag började förmiddagen med ett danspass på Friskis tillsammans med syster yster. Jääävlar va KUL det va! Jag har inte varit på ett så roligt pass sen jag gick på SATS. Jag älskar när det e lite krångliga rörelser så det även blir hjärngympa. Friskis brukar inte va svårt utan väldigt basic, men detta danspass va lite klurigt och såååå himla kul. Timmen bara flög iväg. Jag kände mig alldeles glad när jag gick därifrån.

Sen bar det iväg till Maxi för en stooorhandling. Kan inte fatta hur vi kan bränna så mkt pengar på mat. Vi äter inte ens lyxiga grejer ändå är det dit nästan alla våra pengar går... hmm....

Hittade ett regnställ till Liam där på rean, kanon. Och så regnvantar till båda barnen. Svarta till Liam och rosa till Engla.

När vi kom hem ringde Eriks mamma och bjöd över oss på tacos. Skönt så slapp vi laga egen mat :-D.


Imorrn bär det av till Kolmården. Inte för att titta på djur, utan på liten nyfödd bebbe. Vi ska hälsa på Camillas lilla Ebba. Ska bli så mysigt!!


Intaget idag:

Frukost: vatten, en macka med smör och ost.

Lunch: Chicken burger JR på mcd, vatten.

Middag: Tacos, cider

Övrigt: MASSA vatten efter träningen, latte, på kvällen unnade vi oss lite lördagsmys; 2 st ost med kex, oliver, marienerade vitlökar (mitt nya "måste ha"), cola zero och lite lösviktsgodis. Mums!

Ovido - Quiz & Flashcards