Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Jessica - 6 augusti 2008 23:07

Måste bara börja inlägget med att berätta en sensationell sak som jag aldrig tror inträffat förr i vår familj. Inatt sov båda barnen i sina egna sängar hela natten och vaknade dessutom inte förrens kl.08. Kanske det finns en gud där uppe ändå? ;-)


Å vilken bra dag vi haft! Vädret har varit soligt (otippat faktiskt) vi har ätit massa gott och umgåts. Min nya morbror och hans fru va några av dom trevligaste jag träffat. Det märks verkligen att vi e släkt ;-) ;-).


Jag tänker inte ens ge mig på att skriva upp allt jag käkat idag, skulle ta för lång tid. Jag nöjer mig med att skriva att jag stoppat i mig si sådär 120000 kcal... Jaja, e man på kalas så e man ;-). Får skärpa mig imorrn ist.


Camilla, täner på er och håller tummarna för att Ebba vill ut snarast! 

Av Jessica - 6 augusti 2008 09:32

På önskan av Emelie så lägger jag in bild på haklappfynden från ikea :-)

Även pottor i skitsnygga färger fanns för 19kr/st. Jättebilligt!


Idag ska vi åka till nån som vi aldrig träffat, en ny människa i min släkt. För ett halvår sen upptäcktes en ny morbror till mig. Ja, min mamma har tydligen ytterligare en bror... Ska bli jättekul att hälsa på.


Nu har jag ca:75 poäng kvar till nr.10 Nån som förstår vad jag menar? :-) Jag ska berätta sen när jag e klar!

Ovido - Quiz & Flashcards