Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Jessica - 24 augusti 2008 19:28

Jag sitter här och försöker göra ett skolarbete om stress. Det går sådär... Jag har ju glömt bort hur man gör när man pluggar. Nu när man är "stor" så verkar det som att mycket går under eget ansvar, man får bestämma själv. Men det funkar inte på mig. Nä, jag vill ha riktiga direktiv: Så HÄR ska du göra, det HÄR ska du skriva om, så HÄR många datasidor ska det va osv. Nu blir jag ju alldeles förvirrad... hur många sidor ska jag skriva? Suck och pust.

Dessutom har jag en jävlig huvudvärk som hållit på fram och tillbaks i typ en vecka.


Dagen har annars varit kanon! Vi åkte till Haninge c. Min snälla mamma gav nämligen mig och Erik en liten slant igår kväll som hon tyckte vi skulle köpa oss nåt snyggt för, och när det gäller shopping så e vi inte sena att göra som nån säger :-D  Barnen va lite trötta  så vi ville inte bli alltför långvariga. Men varsitt par jeans hittade vi iaf  :-). Erik köpte ett par från hm och jag ett par från Gina Tricot.

Sen begav vi oss hem till Eriks lillebrorsa Simon. Hn flyttade till egen lägenhet i början av sommaren och vi har fortfarande inte hunnit dit. Jättefin liten etta hade han med alla tänkbara dataprylar. Jag och Erik fastnade framför ps3, spelade Tekken 5. Fan, jag hade glömt bort hur kul det är med tv spel!!! Sen barnen kom har ju inte tid funnits att spela. Eriks ps2 sålde vi när Liam va bebis. Men nu spelade vi för glatta livet, jag fick t.o.m en blåsa på tummen, haha, otränad!


Nä, ska hämta Erik och be om råd inför skolarbetet.

So long! 

Ovido - Quiz & Flashcards