Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Jessica - 2 augusti 2008 16:59

Huset e tyst förutom datorns surrande och Erik som klampar runt och letar kläder. Vi lämnade Liam och Engla till farmor och farfar, dom bor bara 1 min från oss :-).  Liam och Engla ska sova hos dom inatt. Vi kom på att det va lika bra så, så slapp Eriks föräldrar sitta här och vänta på oss och vi slipper känna oss stressade hem. Så nu ska vi ha riktigt kul med Markus och Bella. Barnlediga tillsammans en kväll, förutom bröllopet i Maj (markus och Bellas) så va det verkligen år och dar sen.


Idag har det regnat. Förmiddagen ägnade sig jag och Erik åt att städa huset och Liam o Engla stökade samtidigt ner.... Sen har vi storhandlat på maxi. Så nu e kylen fylld igen :-). Jag köpte massor av naturdiet ready to go (färdiga med sugrör, asgoda!)


Har just haft klädkamp med mig själv. Grrr, jag blir så arg! Inga kläder kommer jag i. Precis i början av sommaren hade jag lyckats gå ner alla gravkilon och lite till, sen nu under sommaren har jag ätit glass i stora lass (bland annat) och lyckats lägga på mig 4kg. Det är precis så mkt som behövdes för att inga kläder ska passa. Klänningen jag hade på kryssningen i mars glipar mellan varje knapp. Kul, not. Så om jag bara anstränger mig och går ner dom här kilona (så jag kommer i mina kläder, har inte råd att köpa allt nytt och vill inte ta på mig mina gravkläder igen) så ska jag försöka hålla mig så sen. Inte äta ett kilo godis varje dag och 100 glassar, utan lördagsgodis får det bli.


Näpp, måste sminka mig och så.

Ha en bra kväll! 

Ovido - Quiz & Flashcards