Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Jessica - 9 augusti 2008 21:02

haha, typ precis efter jag skrev förra inlägget så ringde Camilla. Ingen bebbe inte. Men nu har dom fått tid för igångsättning på måndag iaf! Så det blir då vi får hålla tummarna :-)

Av Jessica - 9 augusti 2008 18:59

Camilla e ju i väntans (över)tider! Isöndags hade hon BF. Jag har haft noooga kontakt varje dag me henne. Och nu har jag inte hört någonting sen i förmiddags... kan det möjligtvis va så att lilla Ebba e på väg ut? Hoppas verkligen! Så spännande. Lycka till sötnos.

Av Jessica - 9 augusti 2008 15:48

Imorse sov Liam och Erik till kl.9 :-o. Vad har hänt med ungen? Har han helt plötsligt fått för sig att börja ta sovmornar nu när det snart e dags för dagis?

Jaja, när alla va uppe och påklädda så begav vi oss till Fartsa centrum för att shoppa några grejer inför dagis. Till Engla köpte vi den nya lila windstoppern från polarn o pyret *så fin*. Tog stl.92 Den e stor, men viker man upp muddarna så funkar det. Tänkte att det va lika bra att ta i så hon kan ha den hela vintern och kankse våren?. Till jackan hittade jag en jättefin mössa som matchade perfa! Passade även på att fynda en svart/vitrandig pop klänning till Engla på superrea.

Båda barnen behöver stövlar. Englas rosa popstövlar som vi köpte förut e i stl.22 och dom e fortfarande förstora. Nu hittade jag ett par blommiga på halva reapriset, 49,50kr på wedins :-D. Lagom prist tycker jag ;-). Liam fick ett par skitsnygga svarta stövlar med stjärnor från tretorn, inköpta på Lindex. Dom va inte precis lika billiga...

Till mig själv då? Jag sprang på två skor på rean! Vagabond typ ballerina eller va man ska kalla dom... Ett par guldiga för 140kr och ett par rosa (ni som känner mig vet att jag ääälskar rååååsa ;-)) för 99kr. Billigt va? Kul att ha "fina" vadagsskor. Dom här e så bekväma att man kan ha dom typ jämt :-).


Nu e barnen ute och badar :-o i pool på baksidan. Det e inte varmt ute och ösregnar. Barn e galna, haha.


Tankarna går allt som oftast till Camilla. Jag har mobilen med mig vart jag än går och så fort jag får ett sms hoppar jag till. Tänk om det e dags för dom att föda barn? Men ännu har inget sånt sms dykt upp... Hoppas Ebba vill ut snart!


Engla har vägrat sova middag idag trots att hon vaknade redan kl.6 imorse. Stålunge! Det bara e störtomöjligt vissa dar att få henne att somna. 


Ovido - Quiz & Flashcards