Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Jessica - 13 augusti 2008 21:11

Lämnade Liam på dagis imorse och sen roade jag mig med att städa samtidigt som Engla jobbade på att stöka ner så mkt som möjligt... Det måste va det som är att arbeta i motvind ;-)


Till lunch fick vi finbesök :-) jeppe och Ellen kom och lekte med oss. Skitkul!  Kl.15 hämtade vi Liam på dagis och fotsatte leka vid lekplatsen. En rolig dag, men nu e jag totalt slutkörd! Ikväll blir det att lägga sig tidigt.

Imorrn kommer Englas dagisfröken hit på hembesök. Spännande :-). 


Fan, jag skiter i att skriva ner vad jag äter varje dag. Långtråkig läsning! Jag ska ist verkligen försöka tänka efter noga varje dag vad jag stoppar i mig. Så hoppas vi det blir bra. Snart e det ändå höst och man kan gömma sig under tjocktröjor :-D 

Ovido - Quiz & Flashcards