Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Jessica - 21 augusti 2008 19:16

! Vår 10:e barnvagn e här :-).

När Engla föddes började jag spara koder på SEMPERS "samla och få kampanj". Jag hade siktat in mig på en DVD till bilen. 500p krävdes för en sån. Efter jul tog den premien slut och jag hade typ bara 150p... DVD:n ersatte SEMPER sen med en vagn, en Quinny Zapp. Jag bestämde mig för att spara till den istället. Men trööööögt går det att samla. 500p = 500 barnmatsburkar... Tillslut gav jag upp och budade hem koder på tradera som jag fick betala ett par hundra för. Och dom sista 50st som fattades hade Felicia. Eftersom hon redan samlat ihop till sin vagn så fick jag hennes streckkoder och nu e alltså zappen här :-). Jättesmidig vagn som vi kan ha till Liam när vi e och t.ex handlar. Scootern kan fara och flyga!


Fan, nåt riktigt skumt har hänt med vattnet! Det är SLUT! Jag skulle ta mig en dusch och inte en droppe kom. Tvättmaskinen tjöt en varningssignal där uppe och när jag kolla va även vattnet till den slut. 7kg sur tvätt ligger nu i maskinen och väntar på att bli sköljd... Pratade me Eriks mamma och hon sa att det är folk flera kilometer härifrån som inte heller har vatten. Ghaaa, vad ska vi göra? Jag som har fettigt hår som måste bli duschat.



Ovido - Quiz & Flashcards