Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Nördar!

Av Jessica - 14 januari 2009 20:29

Jag ställde mig på vågen imorse och den visade på 56,4kg :-). Jag vägde mig för säkerhets skull 10ggr till för att se att det va rätt och det va det. Så veckans vikt blev -1,1kg om jag räknat rätt och det känns ju ok. Dock kom jag på nu att jag glömt att mäta magen och så. En annan dag.


Imorse hade vi "etik och livsfrågor". Ett ämne som jag bävat för, det låter ju skiiittråkigt, etik... Men kors i taket så va det faktiskt helt ok :-).

Vi har nu fått en del planering för hur terminen ser ut i skolan. Tyvärr infaller praktiken över påsken så min lilla familj får nog äta påskmiddag utan mig :-(.

En del kuliga grejer har vi att se fram emot, bl.a att va på en röntgenavdelning och KTC (kliniskt tränings centrum).


Idag kom ett stort paket från h&m. Jag beställde tydligen en massa i höstas (när jag va rik) från nya vårkatalogen. Det mesta till mig skickas tillbaks! Inget satt som jag ville. Men några somriga grejer fick Englis iaf. Liams grejer kommer med nästa leverans. Pust, tur man kan ta det på avbetalning ;-).


Jag och Erik har en ny nördig hobby! Vi spelar tv- spel! Erik har kopplat upp xboxen på projektorn så vi spelar på meeeeegaskärm! t.o.m jag tycker det är kul :-).

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi ha golfturnering :-D


frulle: brämhults smoothie, vatten

Lunch: nutrilettbar, vatten

Middag: fullkornspasta, köttfärssås, ramlösa

övrigt: 1st latte, några turkisk peppar.

 
 
din tjockisvän

din tjockisvän

14 januari 2009 21:26

rackarns vad du är duktig!!! jag får värsta ångesten när jag ser hur lite du väger. du är ju mycket längre än jag och jag har massor kvar att gå ner för att ens vara i närheten. jag kan slå vad om att vågen inte är vidare trevlig att titta på imorgon, det känns ju ruskigt roligt :-/.

men du är ändå bäst vännen!

kramar

http://mittimittliv.bloggagratis.se

 
brallan

brallan

14 januari 2009 21:52

hej gumman!

Det var jättekul å se dig idag! Som en sol stod du där å lös helt plötsligt upp min dag. Men hjärtat, du såg läskigt smal ut.
Nu får du ta å lugna ner dig lite...

puss på er!

http://brallan.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

14 januari 2009 23:54

en audi A4 kombi.
nej gud nej, ebba e fortfarande väldigt mkt bebis :-) men vi ska ha stolar i båda bilarna så att man kan ta vilken som. ebbas kan man ju bara flytta än så länge.

jaa.. ingen brukar somna i sin säng, men nu hoppas jag på en ny trend! :-D
känns grymt lyxigt om man iaf kan få gå o lägga sig ifred! komma över lär de garanterat göra. tilde gör de alltid (de få gånger hon inte sover hos oss från början..) o ebba äter ju fortf på natten.

1500 :-o fyfan va dyrt! vi pröjsade 800 på vår v70. va iofs modellen innan, men ändå! halva priset.

http://stjarne.blogg.se

 
camilla

camilla

15 januari 2009 00:00

föressten, johnny önskar nog att han va ihop med dig ist, xbox som är hans bästa grej haha. i hate it!

http://stjarne.blogg.se

 
Ingen bild

tiny

15 januari 2009 01:53

söt...va duktig du e!!
du ska du ha praktik på KS eller??
ja har varit på ktc nu i höstas, bra grejer det!!
kanske har praktik när ja e där... =)
puss på dej

 
catta

catta

15 januari 2009 09:30

hej tjejen... åå inte behöver du gå ner mer nu va??? hur lång är du???

tycker på de bilder man ser att du ser toppen fin ut!!
ser ej att du fått två barn!

ja ang inlääggen, vissa folk är ju som de är, de får gärna dömma efter utseende men de känner ju inte mig! hihihi

en avundsjuk tjeje kanske?

http://www.pluttsan.bloggagratis.se

 
Patricia

Patricia

15 januari 2009 12:21

Åh vad fina kläder! Em måste få t-shirtarna, supersöta ju. Å klänningen med fjärilar.
56,4 kg!? Jisses så smal!

http://patz.bloggagratis.se

 
Christina

Christina

15 januari 2009 22:17

Fiiina kläder du köpt...som vanligt;0)
Oavsett vikt, så länge du trivs och mår bra det e det viktigast!!
...snygg är du ju i andras ögon redan ;0)!
Kramis

http://leonletizia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards