Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Jessica - 21 januari 2009 18:43

Oj va dålig jag blivit med bloggen :-(. Dels har jag knappt haft en sekund över för datorn på sistonde och dels så krånglar min bloggagratis sida med mig hela tiden.

Och jag vet inte, är det fler än mig som har lite bloggtorka just nu? Jag e liksom tom, vet inte vad jag ska skriva....


Vägardag idag och vågen va oförändrad. Vilket gör mig glad :-).Fast nu har jag kommit in i en ätarperiod igen (det där går ju upponer). Just nu e jag assugen på godis hela tiden. Eller en semla. Mmmm, jag älskar semlor!


Igår eftermiddag plingade det på dörrn och där utanför stod en granne och dagiskompis till Liam. Han ville komma in och leka med Liam. Klart han fick det :-). Minimänniskorna roade sig tillsammans i en timma och det gick jättebra :-). Det va bara Engla som va lite avis.


Idag somnade jag nästan oxå i skolan. Fan va trött man är! Jag har sååå svårt att hållamig vaken på lektionerna. Jag är inte alls lika taggad som förra terminen :-(.


och ute har slasket smält till snorhalt knöggel och man skulle behöva både hjälm och knäskydd för att klara sig om man halkar.


Mona, du undrade vad det är jag väntar på och det undrar jag me, haha. Jag vill att nåt kul ska hända NU! "alla" är ute och reser eller hittar på skojiga grejer! Jag vill bli rik och ha råd att hitta på kuliga grejer jag me. Jag är en person som måste ha en morot, ett mål att sträva efter för att må riktigt bra. Nu har jag liksom inget sånt där kul mål att se fram emot :-/. Tvärtom så e ju framtiden väldigt oviss. Men det löser sig!



Å carro, om du bara visste hur avis jag e på dig som reser runt i världen. Du gör så rätt så, du kommer aldrig ångra dig!



Ovido - Quiz & Flashcards