Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Jessica - 8 januari 2009 09:19

Så fick jag ställa mig på vågen då! Jag vill ju hålla mig där jag e och inte gå upp. Måste hitta en bra balans. Idag stod vågen på 57,5kg viket är en ÖKNING på +0,3kg sen förra veckan. Jag sa ju det att jumaten hinner ikapp och kommer smygande i efterhand. Men, men, jag tänker inte deppa för det :-)


Idag fick barnen åka pulka och snowracer till dagis, det tyckte dom om :-). Efter lämning tänkte jag att varför ändra ett vinnande koncept, så jag tog en morgon powerwalk idag me! Soluppgången va så vacker i rött/oranget/lila. Men fan va kallt! nästan -12 grader. Efter 10 min ångrade jag att jag inte tagit några strumpbyxor under mina jeans för det va som tusen nålar på mina lår. Efter ytterligare 5 min va känseln helt borta i benen fast jag gick det snabbaste jag kunde. *brrr'. Jag säger det igen: sommar, sommar, sommar!!!


Sitter här och väntar på att BUP ska öppna så att jag kan ringa. Och så MÅSTE jag ta tag i och beställa mina skolböcker. pronto!

Ovido - Quiz & Flashcards