Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Jessica - 27 januari 2009 21:11

Först måste jag bara börja med att tacka er som e så söta och skriver kommentarer till mig!!! Jag blir jätteglad. Tyvärr har jag varit helt usel på att svara eftersom jag inte haft tid, så mkt hemma nu. Men bättre tider ska väl komma? ;-)


Ännu en hemmadag! Nu börjar Liams koppor torka ut ordentligt. Hoppas det inte kommer nya så han kan bli frisk till nästa vecka.

Vi har verkligen haft det myyyys idag! Kört hela reportoaren här hemma med, lera, pyssel, pippi, dans, lego, böcker osv, men även varit ute! Vi gick en prommis till Uddby gård och tittade på alla djuren. Barnen va verkligen överlyckliga :-). Hemåt va jag inte lika lycklig, bara uppför och vagnen va TUNG! Men där fick jag dagens träning :-D.

Det kan behövas eftersom jag och Liam bakade morotskaka idag (tack camilla för inspirationen). Men det va iaf en lightvariant på kesella och grahamsmjöl så liiite nyttig kanske den va ;-).


Imorrn e det BUP som gäller på fm. farfar ska ta hand om Liam och Engla får vara några timmar på dagis.


Dags att skriva upp maten igen så jag inte kan fuska (som jag verkligen gjort på sista tide *hrrp*)


Frukost: en skiva hembakt bröd, latte

Lunch: pastagratäng med kyckling, c-vitaminbrus

Mellis: grov fralla med mosad avokado, vatten,vata te

Middag: fryst viktväktarlåda, vatten

Övrigt: en rejäl bit morotskaka...., vata te, några karameller.

Av Jessica - 27 januari 2009 18:13

utmanad av Christina.

"Ta det fjärde kortet i den fjärde fotomappen och berätta om det...."

Ok, vi köpte vår digitalkamera sommaren innan Liam kom så mitt 4:e kort i 4:e mappen blev ett kort på min gravida mage i v.19+5

 Jag utmanar

Mona

Camilla

Malin (:-D)


Ovido - Quiz & Flashcards