Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Jessica - 28 januari 2009 23:29

ååååå måste bara tacka för alla fina kommentarer jag fått i min blogg på fl! Om ni bara anar hur GLAD jag blir och hur mycket det betyder!!!! Tack för att ni finns underbara tjejer!!!!!

Jag har varit så usel på att kommentera i era bloggar :-(. Jag hinner bara kika in som hastigast och ingen tid för att kommentera. Med vattkoppor och plugg på distans så e schemat lite tight.... Men jag har sagt det förr, det blir väl bättre tider snart :-)


Haha, Erik kollade min blogg och undrade varför jag lagt in dom där bilderna (syftade på mig bakifrån). Han tycker att jag e helt knäpp med bloggen, haha. Och det e jag väl oxå ;-)


Imorrn ska jag och kidsen lattja! Vi har en massa nytt pyssel som Erik köpt så imorrn ska här göras halsband :-). Förresten, nån som har nåt roligt tips på vad man kan hitta på med barnen hemma? Vad brukar ni göra, leka med???


frukost: latte

Lunch: viktväktarlåda, vatten, en bit av gårdagens morotskaka (fy på mig)

Middag: 2st tunnbrödsmackor med pepparotscreme och rostbiff, fruktsallad, vatten

Övrigt: en massa rutor choklad (dumma Erik som köper hem sånt gott), vata te, latte, några viktväktar godisar.


och inte har jag hunnit långt på mitt arbete om Karolina Widerström heller *snark* Tur att det är en dag imorgon oxå!

Av Jessica - 28 januari 2009 20:05

Satt och kikade igenom gamla bildmappar och hittade ett kort på mig bakifrån från sommaren - 07 *rys*. Jag bad Erik ta ett nytt på mig så jag kan se och jämföra. Så nu bjuckar jag på min före och efterbild. Jag e fortfarande inte helt nöjd med resultatet, några kilon till bara ... Men jag känner mig iaf glad som har lyckats tappa några extra kilon :-)


Tjingeling!

Bup

Av Jessica - 28 januari 2009 17:35

Jag messade mamma i thailand och frågade om pengarna, men hon va inte ansvarig den här gången... Och jag känner inte igen kontonummret... Det e säkert nån som satt in fel och snart kräver banken mig på pengarna, haha.


Idag va jag och Erik på bup och pratade i 1 tim 35 min! Jättebra samtal. Jag vill inte fläka ut mig helt för vem som helst i cyberspace så om bupbesöket har jag bloggat i min låsta blogg på fl.


Efter lunch fick Erik va hemma med barnen. Ahhhh, paus för mig, skolan! Jag skulle redovisa om Lex maria för mig grupp. Det gick fan helt åt skogen! Jag va ofokuserad, hade inte planerat, sa fel och höll på :-(. Undrar vad min lärare tänkte egentligen... nä, det va inget jag kände mig nöjd med.


Nä, nu ska jag skriva ett arbete om kvinnor i vårdens historia...

Just ja, nu har vi fått tid för studiebesök, fredagen den 13:e ska vi va en förmiddag på sös röntgen. Ska bli skitspännande och se alla grejer i röntgen :-).

Av Jessica - 28 januari 2009 06:57

Jag fattar nada. Den här månaden skulle inte mina pengar räcka till alla räkningar (som vanligt ;-)). Så igår när jag gick in på min internetbank för att kolla hur mkt som fattades så fanns där helt plötsligt lite pengar igen.... Någon har satt in pengar och skrivit "räkningar". Vem kunde ana att jag inte hade pengar? ;-)Vem är denna hemliga räddare? Träd fram så jag kan tacka dig!!! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards