Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Jessica - 12 januari 2009 15:14

å, nu e snön smält och jag kan cykla igen, tralallalala! 

Strax ska småtrollen hämtas upp från dagis, ska bara vänta på att riset ska kokas klart. Ikväll vankas det 80-tals mat här i huset! Den gamla klassikern hawaii kassler blir på vår meny ikväll. Usch, nu när jag skriver om det så känner jag att det är ju inte alls gott, haha. Men barnen gillar iaf ananasen.


ikväll ska jag tänka på att imorrn är första psykologilektionen i skolan. Kanske kan va lärorikt för mig. Kanske jag kan lära mig nåt om mig själv? ;-)


Förresten, min kära vän Anna fick idag reda på att det är en liten kille i hennes mage. Så himla spänannde!

Av Jessica - 12 januari 2009 11:33

Ahhhh, nu har jag pratat med BUP i 36 min. Känns skönt! Men min röst är nästan slut för att jag pladdrat så mycket, haha.

Ovido - Quiz & Flashcards