Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Jessica - 15 januari 2009 12:41

Erik tog bilen till verkastan i morse för nu ska airbagen fram väck. Jag va tvungen att cykla till skolan. Det va det kallaste på länge! När jag satte mig så hade sadeln frusit och var som ett isblock. Växeln hade frusit fast  på 1:an så jag fick cykla i 190 fast det gick skiiiitsakta. Måste ha sett kul ut för dom som såg. Och min rumpa va helt djupfryst i över en timma efter att jag kommit in i klassrummet och fortfarande så har jag begränsad känsel.

Å vad jag älskar vintern. Inte.


Va just på h&m för att kolla jeans. Hittade snygga svarta men det va fel storlek. Får kolla en annan dag. Tänk, jag har haft 700kr i presentkort på h&m sen i julas och fortfarande inte shoppat upp en enda krona av det :-o måste va rekord :-D


Nä, dags att göra nytta!

kramisar


frukost: ett glas brämhults apelsinjuice, en rostad macka med honung :-D

lunch: kycklingfilé, quinoa och grönsaker, vatten

Middag: nutrilettbar, vatten

övrigt: 3st (!) kokosbollar, vata te, en latte, några turkisk peppar, ramlösa.

Ovido - Quiz & Flashcards