Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Jessica - 20 januari 2009 14:10

Av  Christina fick jag den här fina nomineringen..tack så jättemycket!!!

Regler:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.

2. Länka till personen du fick den ifrån.

3. Nominera till så många du tycker är värd det.

4. Länka till dem i inlägget.

5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.


Jag sänder den här awarden vidare till alla mina gulliga bloggvänner!

Av Jessica - 20 januari 2009 13:47

Oj, jag har inte hunnit blogga på ett tag. Skolan och barnen tar all tid. Jag har känt mig ovanligt trött på sista tiden! På lektionerna somnar jag nästan, på riktigt *hjälp*. Dags att gå lägga sig tidigare på kvällarna kanske...


Nu har jag lagt upp lite bilder på Liams säng. Till sommaren har vi tänkt måla det träfärgade vitt och myshörnan undertill ska göras riktigt mysig. Nån dag när jag har tid. Men iaf så älskar Liam sängen! Två nätter i rad har han sovit rakt igenom utan att gå upp till oss och det är ju bra betyg :-).


Annars så känns det mest som en mellanperiod just nu. Det är som att jag bara väntar på att nåt ska hända. Nåt kul! Vi får se om det blir så :-). Tills dess får jag fortsätta fantisera om sommar och semester ;-).


Nu ska jag plugga lite och sen kolla till min mat. Idag har jag varit smart nog att påbörja middagen i tid efter skolan innan jag hämtar från dagis. I ugnen står en 2kg köttfärslimpa och blir tillagad *mums*.


puss puss



Ovido - Quiz & Flashcards