Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

Fulmånad!

Av Jessica - 13 januari 2009 20:28

Januari måste väl vara årets fulaste månad, och då talar jag om mig själv! Januari är lätt den månad på året då jag har störst formsvacka i det mesta! Samma varje år!

*Kroppen är plufsig efter all julmat.

*Kroppen är otränad eftersom jag unnat (!) mig att inte träna under julen.

*Huden är så blek att den övergår i grå/genomskinlig ton eftersom den inte fått se solen ordentligt sen i augusti.

* Håret är glanslöst och livlöst.

* Hyn drabbas av tonårsakne ochjag är full av röda utslag.

* Plånboken är tom efter julen = ingen shopping i form av smink, solarie eller kläder som skulle kunnat göra mig snygg.

* Benen, händerna och fötterna är torra efter kylan.

* Man kan inte (eller kan och kan...) ha på sig ballerinaskor eller pumps.

* Ångest iform av ett nytt år = ett år äldre= ett år närmre att man måste göra nåt av sitt liv, komma på vad man vill BLI!


En bra sak är iaf att nu kan det bara bli bättre :-). Humöret stiger i takt med att dagarna blir ljusare och längre. Snart är sommaren här. H&m har släppt sin vårkollektion. Kläderna blir roligare. Får jag bara lite solbränna på kroppen, ett solblekt hår och en trimmad bikinikropp så e jag på banan igen :-D.

Sommar, here I go!

Nu ska vi spela XBOX. Alltid nåt som livar upp.


Ps. Idag när jag hämtade barnen vid 15.30 så va det fortfarande ljust ute, halleluja!!!!! :-) Jag sa ju det, vi är på RÄTT väg!


PUSS PUSS

 
 
Sandra

Sandra

13 januari 2009 21:13

Kan bara hålla med dig!Suck...Men som sagt,snart vänder det!(förhoppningsvis)
Kram på dig!

http://www.lillapingvin.blogg.se

 
Jenny

Jenny

13 januari 2009 22:03

Då får vi helt enkelt fixa en tjejblogg träff.. o göra hemma spa... billigt och bra!!!

http://www.nynnyn.bloggagratis.se

 
Cyberfriend

Cyberfriend

14 januari 2009 11:42

Haha nej vi ska inte gifta oss förräns om hundra år :=) närmare bestämt 20101010 tänkte vi. En enkel ceremoni hemma med nära o kära och sedan två veckor utomlands med alla i familjen, mammao och farmor och alla :=) Sen skickar vi hem barnen med far eller morföräldrar och stannar på en veckas "smekånad". Ska bli underbart!!!!

kramis nu ska jag fortsätta baka mitt hälsobröd :=)

http://cisan.bloggagratis.se

 
madde&wilmer

madde&wilmer

14 januari 2009 12:28

jag håller med!!!!hoppas att du känner dig bättre idag!ni kan iallafall cyckla här åker vi spark:-)
kramar

http://busprinsen.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

14 januari 2009 13:01

du är alltid snygg vännen!! låter ju som en klysha men med dig stämmer det :-)
förstår dock om du känner dig glåmig just nu, det är verkligen piss med vinter. men titta på alla dina fina kort av dig själv på bloggen o njuuuut. kommentarerna haglar ju alltid här inne så du är ju inte annat än vacker! :-)

http://stjarne.blogg.se

 
tiny

tiny

14 januari 2009 15:02

träffas snart kanske?? =)

http://tinylove.blogg.se

 
tiny

tiny

14 januari 2009 16:46

du har mail gumman =)

http://tinylove.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards