Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

Award

Av Jessica - 13 januari 2009 12:07

LeonLetiziaLucas Alla inlägg under januari 2009 Award Länk - Kommenteraav Christina den 13 januari 2009 kl 10:30

Söta Christina har gett mig en mammablogg award! Tack så mycket jag blev superglad!


Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg och länkar till bloggen som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till de Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos dem, om att de har fått den! 

Så med stor glädje och stolthet sänder jag den vidare till

Camilla, CissiLisa med Tindra, Malin, Mona och Therese.

 
 
Cissi

Cissi

13 januari 2009 13:21

Kollade du hennes blogg? Visst beskriver hon allt??

Puss

http://cisan.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

13 januari 2009 13:22

ja alltså jag har ju inte lagt ner själ o hjärta i annonsen direkt, tog tom en gammal bild. men vafasen liksom, det är en barnvagn, hur mkt tid ska man behöva lägga på det..??? :-o
du kan ju kolla på den o kolla pris om du vill. jag själv tyckte nog att den verkar vara värd det, iallafall om man kollar här nere där det inte finns så många.
http://www.blocket.se/vi/19761524.htm?ca=14_s
men jag får väl ta fler bilder på bara vagnen o lägga ut.. *zzzzz* :-D

http://stjarne.blogg.se

 
camilla

camilla

13 januari 2009 14:11

ja alltså egentligen kan man ju lägga den för 4900 o skriva prutat o klart. eller hur? då låter det ju billigt. för jag skulle nog vilja ha typ 5 för den iaf. för att inte backa FÖR mkt. så typiskt, när jag köpte fanns det bara asdyra ute o nu så har vi helt plötsligt betalat ett överpris för vår.. så är det jämt för mig! gör aldrig sådär bra beg affärer som du :-)
men visst, jag behöver ju inte pengarna NU så ett tag till kan jag vänta, men jag är väldigt sugen på att köpa den nya vagnen :-D

http://stjarne.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards