Direktlänk till inlägg 4 januari 2009

Härlig dag på isen!

Av Jessica - 4 januari 2009 16:28

Stråååålande sol och 11 minus ute idag! På förmiddagen höll vi oss inne, men efter lunch lämnade vi barnen till farmor och farfar.  Jag och Erik tog en runda i nya bilen. Det är automat på den och sånt e jag inte van vid så jag fick övningsköra. Shiiiit, det är för enkelt med automat! Jag är där och ska koppla och växla hela tiden vilket gör att jag tvärnitar och kör som en gammal kärring, haha. Jag är en stor trafikfara just nu, men snart ska jag väl lära mig. Bara ingen kommer till skada under tiden ;-).


När jag övat klart begav vi oss till sjön! Där spenderade sen jag och Erik några timmar med att åka skridskor. Jättehärligt! Fast idag va inte isen spegelblank så det va lite trögare att åka. Men vi körde på och övade på gamla grejer som flygskär, skjuta haren och trea hopp :-) Jättekul hade vi och nu e jag alldeles mör i benen. Man e ju verkligen stel som en pinne nuför tiden!


Förresten, tack för alla svar angående när ni vänt era barn framåt. Vi har fortfarande inte bestämt oss för hur vi ska göra.

 
 
Ingen bild

Lisa med tindra

4 januari 2009 20:08

åh vad mysigt det ser ut. har ni åkt konståkning båda två förrut? kram

 
Ingen bild

Jessica

4 januari 2009 20:15

haha, nä Erik har aldrig åkt konståkning. Han är bara naturbegåvning ;-)

 
Ingen bild

jessieplupp

4 januari 2009 22:13

åh min isprinsessa! precis som när vi var femton :)

 
Christina

Christina

4 januari 2009 22:16

Ser supermysigt ut...kram

http://leonletizia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards