Direktlänk till inlägg 29 september 2008

utarbetad!

Av Jessica - 29 september 2008 23:00

Att va ledig va snäppet jobbigare än att gå i skolan. VILKEN tid det tar att skriva arbeten. Nu ska jag strax printa ut mitt smärtarbete, ta med det till skolan, lägga det i mappen till läraren och sen vill jag aldrig mer se det! Så det så!


Såg en rätt sjuk grej på tv idag. Kanal 5 hade en dokumentär som hette typ: älskade låtsas bebis. Det va en kvinna som tillverkade dockor som va exakta kopior av spädbarn. Det såg så himla verkligt ut!!! Lite scary. En tant hade sin dockbebis i barnvagn som hon gick med på stan....


Maten:

Frukost: latte, dinkelgröt med osötad äppelmos, vatten

Mellanmål: naturdiet snackbar

Lunch: En skiva melon (glömde äta lunch om jag ska va ärlig, så mkt skolarbete)

Middag: en fryst viktväktar låda, rätt äcklig! vatten

Övrigt: nutrilettchips, ½ glas cola

 
 
Cissi

Cissi

30 september 2008 12:16

Alltså undrar om du får i dig det du ska, du måste ju ändå orka med skolan och barnen. Du kanske äter för lite så kroppen går på sparlåga och sen när du väl äter så suger kroppen åt sig ALL näring..kanske..

Min dag tex:

Frukost: Grov smörgås med skinka och massa gurka, en kaffe och ett glas juice.

Lunch: Råris & Köttgryta

Middag: Bruna bönor & Falukorv

Övrigt: 4 clementiner, halv banan, halvt äpple, vindruvor, en passionsfrukt, två knäckebröd (Ryvita), 3 rutor mörk choklad.

Och sen massa aktivitet på det (blir ju så med två barn).

Nämen om jag jämför med min "gubbe" så går han upp i vikt lättare om han äter lite om du förstår, och blir trött o så. Du kanske kan frossa i frukt o grönsaker i alla fall.

KRAM KRAM!!

http://cisan.bloggagratis.se

 
Cissi

Cissi

30 september 2008 12:59

Och så självklart bara vatten till alla mål mat och där emellan, och nej jag är inte en sån där som kan äta allt utan att gå upp i vikt, skulle dock gärna vara en sån haha.
Då hade varit chips hela veckan....!!!
KRAM

http://cisan.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

30 september 2008 13:05

Åååå kan inte du ge mig batch nr på chipsen föressten?? :-) Så ska jag ge dem till min ica snubbe!

http://stjarne.blogg.se

 
Christina

Christina

30 september 2008 16:01

Jag vet såg oxå det där sjuka programmet, scary måste jag säga!!
Duktig du e med skolan tycker jag..går d bra el e det jobbigt?kram kram

http://leonletizia

 
Ingen bild

Svinto78

1 oktober 2008 19:36

Fast Cissi, frukt är ju godis, speciellt vindruvor...

 
Cissi

Cissi

3 oktober 2008 09:13

Svinto 78:
Jo men hur du än vrider o vänder så frukt bättre än tårta med mera.....frossa grönsaker då och ät frukt begränsat om vi nu ska vara petnoga!

http://cisan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards