Alla inlägg den 23 september 2008

Av Jessica - 23 september 2008 18:55

Tack all ni söta som skriver gulliga grejer till mig! Det värmer verkligen!


Aerobicskorna som jag fick igår kostar 800kr om jag inte minns fel. och dom är som sagt grymt sköna :-).


Vilket härligt väder vi haft idag!!! Jag och min klasskompis Linda satt ute på lunchrasten idag och det riktigt brännde. Tänk om vi kunde få en skön höst som kompensation för dåliga augusti och september.


Förresten, www.testfakta.se har gjort ett overalltest åt "allt för föräldrar" och även här har Liam och Englas (fula ;-)) coop overaller fått bäst i test :-) det känns stabilt :-D.


Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen borde jag plugga... men väntar nog lite. Fattar inte hur skolan tänk med så mkt hemmaplugg. Efter skolan vill man ju bara ta det lugnt, städa, umgås och titta på tv, inte fortsätta göra en massa arbeten om smärta, kommunikation, hjärta osv. Pust, suck och stön.


Idag har jag ätit detta:

Frukost: dinkelgröt med osötad äppelmos, vatten

Lunch: nutrilettbar (som va GRYMT god, va nån karamellsås i *mums*) vatten, grapefrukt

Middag: Viktväktarlåda med kyckling och grönsaker, lite keso feta/oliv, vatten

Övrigt: 3st viktväktar godisar, en kaffe latte. Får se om jag kanske tar en naturdiet snackbar framför tv:n.

Ovido - Quiz & Flashcards