Alla inlägg den 26 september 2008

Av Jessica - 26 september 2008 22:03

Idag va dagis stängd för planeringsdag så på förmiddagen va jag hemma med barnen. Sötnosen Avalon och hans vackra mor Malin kom på besök! Så trevligt så med lite sällskap. Engla va mer som ett plåster på mig än vanligt och det förklarades med att hon hade 38,7 graders feber. Hon bäddades ner i sängen och vi andra lekte vidare till klockan tolv då Erik kom för att lösa av mig. Skoldags för min del!

Efter skolan åkte jag och Felicia till systemet för att inhandla lite cider till morgondagen. OCH nu jävlar kan det bara gå utför för mig! Jag behövde nämligen inte visa leg på systemet. Ok, jag  har lagligt kunnat handla där i 6 år, men ALLTID behövt visa leg, men nu har man tydligen gått och blivit gammal :-(.


När jag kom hem va Camilla med sina underbara kids där. Det va så roligt att träffa dom. Lilla Ebba va fortfarande plutteliten och megasöt! Så gosigt att få mysa med bebbe! Och Tilde har blivit stora tjejen. Tänk att för ett år sen va både hon och Engla småskruttar....


På kvällen så tittade Eriks mamma förbi en stund och pratade och såg på tv.

Nu e jag dödstrött! Imorrn har jag fullspäckat schema! Erik jobbar och jag + barnen ska på kalas och sen ska jag och Felicia ha tjejkväll. Ska bli mysigt!


Ätit:

Frukost: nutrilett jordgubbs shake, skitblä! vatten

Lunch: vatten, nutrilettbar

Middag: kycklingwok med ris, cola light

Övrigt: lite lösvikts GODIS! mmm va gott. (Men jag orkade bara äta några stycken, sen va jag mätt på godis. Ett glatt framsteg då jag tidigare kunnat äta typ ett kilo själv...) 2st latte.


Natti natti! 

Ovido - Quiz & Flashcards