Alla inlägg den 22 september 2008

Av Jessica - 22 september 2008 23:02

eller är det mer? Jag har tappat räkningen. Hur som haver, här kommer måtten (det jag minskat sen jag började bantningen), ska bara börja med att säga att jag är 1,67cm lång (kort)

Vikt: -4kg sen start

mage: -7,5cm 

Midja: -5cm

Rumpa: -4cm

Lår: -2cm

Knä: -3cm


Dagen har gått fort! Känns som att jag inte hinner med nånting. När Erik slutade jobbet så möttes vi i dörrn. Jag fick ett par nya adidas aerobicskor som han köpt. Dom åkte direkt ner i väskan och så begav jag mig iväg och körde body pump. Skitkul! Det va nog fem år sen jag körde det sist. Gissa vem som kommer ha äckligt ond träningsvärk imorrn. Skorna va iaf som en dröm, supersköna!


MEN va mörkt det blivit ute :-o. Jag fick en chock när jag vid 19-tiden under träningen tittade ut och det va kolsvart. Nu är ju snart vintern här :-(. Å, jag hamnar alltid i en liten depression när mörka årstiden kommer. Jag tycker det är otroligt tungt. Men blir mysigt sen runt jul iaf :-).


Nu ska jag göra nåt annat tråkigt, deprimerande, nämligen betala våra räkningar. Finns det nåt värre? Ja, det skull va mörkret då...


På menyn:

Frukost: naturdiet RTD lattesmak, vatten

Lunch: nutrilettbar, latte, vatten

Mellis: äpple

Middag: En färdig, fryst viktväktarlåda, vatten

Efter träning: ärtor, broccoli, morötter och en klick keso feta/oliv, cola light. Sen måste jag erkänna att jag bara va tvuuuungen att käka två rutor mörk choklad. Fan va gott det va. En ny smak med citron/ingefära *mums*


Förlåt om jag är dålig på att läsa ERA bloggar, men jag har haft så fullt upp att jag nätt och jämt hunnit logga in på min egen blogg. Men bättre tider kommer lovar jag ;-).

Puss och kram!



Ovido - Quiz & Flashcards