Alla inlägg den 2 september 2008

Av Jessica - 2 september 2008 20:32

Nemas problemas att äta nyttigt :-). Jag e stolt över mig själv som lyckats stå emot svåra godissug som kommer mellan varven.


Imorrn slutar jag skolan tidigt. Vi har bara en lektion, som är en föreläsning i hörsalen om komunikation. Ska bli riktigt kul. Efter det ska jag hem och ringa BVC. Dagis har nämligen påpekat en grej om Engla som även jag tänkt på. När hon går så e högerfoten sned inåt... svårt att beskriva.

Men det kanske e en förklring till att hon lärt sig gå sent? Eller hon går ju typ fortfarande inte mer än högst 4 steg själv. Med stöd så går hon jättebra, förutom högerfoten... tänkte man måste ju ringa o höra med BVC om det är nåt vi ska göra.


Har just kollat lite på en dokumäntär på tv4 om några som fick fyra barn.... Inget konstigt med det förutom att mamman o pappan va syskon!!! Scary!


Maten:

Frukost: Naturdiet RTD latte, vatten

Lunch: Naturdiet bar som va GRYMT god!!! vatten

Mellis: Naturdiet RTD jordgubb, vatten

Middag: Ångkokta sugarsnaps, sallad på ruccola, lite 10% fetaost, pinjenötter, salladslök, gurka, tomat, morot och paprika. MUMS! Att sallad kan smaka så här bra!!! 

Övrigt: En kaffe med lite mjölk, chai te. 

Ovido - Quiz & Flashcards