Alla inlägg den 21 september 2008

Av Jessica - 21 september 2008 21:33

Gissa om jag blev glad imorse när jag ställde mig på vågen och den stod på 59,3kg. Äntlisch har jag gått ner de där extra 4kg som jag gått upp under sommaren! Jag vill gå ner ytterligare några kilon. Jag brukar må som bäst (känna mig i form) när jag väger runt 55kg. Vilken dröm det vore!!!

Imorrn ska jag mäta mig oxå om jag har tid. Det är så att dygnets timmar inte är tillräckligt många nuför tiden. Jag känner en liten inre stress för att hinna med allt. 


Idag va vi ute och gick tre timmar med barnen och svärmor på fm. Härligt höstväder ute. Sen åkte vi till brandstationen som hade öppethus. Tyvärr va inte vi snabbast istan utan kom mot slutet så alla grejer (hjälmar till barnen osv) va tyvärr slut. Men Liam uppskattade iaf att få klättra på brandbilarna :-).

Efter det besöket åkte vi iväg för att kolla på nån jäkla bilbana som LIam och Erik gaddat ihop sig om.  Den va dyrare än jag trott så jag kände mig inte sugen på att köpa den (och det är jag som har pengarna, barnbidraget) men dom tjatade. Då kom jag på att om vi ger den till Liam i födelsedagspresent, han fyller i början av nov. så känns det ju lite mer ok. Men då va ju såklart redan Liam inställd på att få bilbanan så när vi kom hem satte sig genast grabbarna och byggde ihop den. Suck! Men om Liam glömt den tills imorrn så slår jag in den så får han den sen i present sen ändå.


maten idag:

Frukost: Nutrilettbar, vatten

Mellanmål: päron

Lunch: gön currykyckling med grönsaker och dinkelris, ramlösa

Middag: sallad på tonfisk, rödlök, gurka, tomat och några oliver, ramlösa

Övrigt: en kaffe latte, 2st rutor mörk choklad, en snackbar, en nutrilett chipspåse, en cola light (haha, jävlar va mkt det blev ser jag nu...)

Ovido - Quiz & Flashcards