Alla inlägg den 8 september 2008

Av Jessica - 8 september 2008 21:05

Jag har funderat på overall till Engla. Va först inne på att hon skulle få Liams svarta hm overall från förra året, men hittar den inte nån stans, vette tusan vart vi lagt den... Dessutom så va den inte vattentät utan galonisar va tvugna att användas rätt ofta till...

Så ringde jag Coop i morse för att höra om dom fått in fler färger av "bäst i test" overallen. Och det hade dom! Så nu har Erik varit där och köpt en sån cerise/lila, kanske inte den allra snyggaste nyansen rosa jag sett i mitt liv..., (se bild, dock svårt att få till rätt färg). Tänkte att det e fan bra att köpa medan det finns. När det sen väl smäller till och blir kallt så är varenda affär renrakad på vinterkläder!

Av Jessica - 8 september 2008 19:21

Så har jag kört med min lilla diet i en hel vecka.  Jag tycker att jag skött mig bra, bara grönsaker, kalkon eller tonfisk har jag ätit + nutrilett och naturdiet. Ställde mig på vågen i morse. Den visade -2kg. Jag blev inte så himla nöjd, hade hoppats på mer faktiskt. Det här lär ju bara va enbart vätska som jag loosat. Fast mätte magen och midjan och där hade måttet minskat med 4cm och rumpan med 1cm, haha, alltid nåt.


Frukost: Nutrilett choklad, en dl av vattnet bytte jag ut mot kaffe (stod i broschyren att man kunde göra det)  Rätt gott, vatten

Lunch: Nutrilett bar, vatten

Mellis: Naturdiet RTD choklad, en morot, vatten

Middag: Tonfisk, kokt broccoli, blomkål + morötter och färska champinjoner, vatten.

Får se om jag unnar mig nåt nutrilettsnack ikväll. Blir så sjukt sugen framför tv:n. 

Ovido - Quiz & Flashcards