Alla inlägg den 3 september 2008

Av Jessica - 3 september 2008 18:55

Ghaaaa, måste ta en paus i mitt skolarbete. Tanken va att jag skulle ha suttit hela kvällen igår och pluggat när Erik ändå va på fest med jobbet. Men det ville visst inte min barn! Dom ville vakna var tionde minut och störa sin mamma tills hon gav upp. Engla somnade inte förrns klockan halv tolv. Suck, inte lätt att få nåt gjort i det här huset.


Idag har jag känt mig ganska hungrig och sugen. Men jag har stått emot. Gjorde en lite matigare sallad till lunch så det kändes bättre.


Ätit idag:

Frukost: Nutrilett pulvershake med chokladsmak, vatten.

Mellanmål: naturdiet bar, kaffe, vatten

Lunch: check this sallad out, blir ni inte sugna?: ruccola, pinjenötter, liiite 10% fetaost, 3st skivor rökt kalkon (sån man kan ha på mackan) en avokado (fett, men nyttigt fett), tomater, paprika, gurka, morot, salladslök, champinjoner. vatten.

Mellanmål: Chai te med lite mjölk, ångkokta sockerärtor

Middag: Naturdietbar


Kanske unnar mig en morot eller två framför tv:n sen när jag ska se idol. :-D


Ovido - Quiz & Flashcards