Alla inlägg den 1 september 2008

Av Jessica - 1 september 2008 17:29

Imorse fick jag sötaste sms:et från min kära mamma. Hon skrev att hon inte tycker jag ska plåga mig med pulverdiet, att jag är jättefin som jag är. Och att hon kan köpa en ny klänning till mig.  E hon gullig eller?! :-) Jag svarade att jag faktiskt vill plåga mig lite. ;-)

Väldigt många har kritiserat mitt bantningssätt *skratt* och vid närmare eftertanke så kom jag på att okej, jag ändrar mig väl lite då. Jag tillåter mig att äta sallad en gång om dagen! :-)


Dagen har annars varit kanon, hade kort dag i skolan. Sen åkte jag och Erik till ica maxi och storhandlade. Barnen va på dagis till kl.13.30

Hade gått jättebra för båda på dagis. Engla va bara ledsen en kort stund vid lämningen. 



Nu ska jag ladda för ett danspass på friskis.


puss på er!


Dagens intag:

Frukost: nutrilett jordgubb shake, vatten

Mellis: naturdiet smoothie ready to drink

Lunch: Sallad på ruccola, pinjenötter, gurka, tomat, paprika och lök, vatten

Middag: nutrilett bar "brownie" skitgod, men määääktig, som att äta en hel kladdkaka själv, vatten


Efter träningen kanske jag ev tar en bar eller shake till. 

Tycker dagen gått kanon, har inte känt mig hungrig. 


Ovido - Quiz & Flashcards