Alla inlägg den 15 september 2008

Av Jessica - 15 september 2008 18:35

och det har väl gått hyfsat.

Vågen visar på -3kg

Midjemåttet -4,5cm

runt magen  -5cm

lår -1,5cm

knä -2,5cm 

Med tanke på att jag knappt fuskat så tycker jag att det är lite väl lite. Jag menar, hur lite ska man behöva äta egn för att bli smal? 


Idag va en lyckad dagsilämning med Engla. För fösta gången blev hon inte helt hysterisk! Bara lite småledsen och glad rätt snabbt. Detta va på tiden, hon har ju gått på dagis i snart en månad. Nu hoppas jag att det ska fortsätta så här och bli bättre för varje dag. 


Måndagstrött idag, och har en maaaaaassa skolarbete. Ska bl.a skriva ett arbete om smärta och smärtlindring samt renskriva en intervju som jag gjort.


Idag har jag ätit:

Frukost: Naturdiet RTD lattesmak, vatten

Lunch: Nutrilett bar, vatten

Middag: Kyckling, röd quinoa, vitkål+morötter+ paprika fräst i lite olivolja, två klickar 1% kesella, vatten

Övrigt:  2st. små latte


Förersten, såg massa fina klänningar på VILA idag. Flera som jag blev sugen på. Man kanske skulle ta o köpa sig nåt nytt till bröllopet ändå?

Ovido - Quiz & Flashcards