Alla inlägg den 11 september 2008

Av Jessica - 11 september 2008 20:39

Jag älskar när mina experiment ger resultat!  JAG KOMMER I KLÄNNINGEN!!! :-) Och den sitter dessurom lite löst t.o.m Tjoho! Kanske inte syns direkt att jag loosat ett par, tre kilo, men det känns verkligen på kläderna. Och att komma i klänningen som förrförra helgen satt värre än en kondom känns overkligt. Att lite pulver kan göra sån nytta ;-). Haha, närå, men jag tror helt enkelt att det är det att jag skrivit ner det jag ätit och varit STENhård att motstå onyttigheter så ger det resultat. Och snabbt oxå. Och det har inte ens varit jobbigt.


På lördag ska jag på möhippa, så den dagen får nog bli lite bantningsfri. Skulle ju va torrt att inte få äta och dricka gott en sån dag. Men sen kör jag igång igen :-)


Förresten, CAMILLA, här e skorna jag pratade om. Fast dom va visst till mig, hade glömt bort att jag beställt dom, haha. 

Av Jessica - 11 september 2008 19:15

Vilken seg dag det varit! Under förmiddagens lektion var jag nära att somna flera gånger.  zzzznark! E nog för att det varit så grått och trist ute.

E sugen på ett varmt bad idag med, fryser som en tok. E nog dags att brassa på elementen här hemma snart. Och så borde jag städa... Imorse hällde Liam ut en liter tranbärsjuice på köksgolvet och trots att vi torkade upp det så är hela parketten som klister.

Erik jobbar sent idag me. 


Imorrn innna skolan ska jag åka hem till min kompis Emelie. Hon är höggravid och det ska bli kul att se magen, hihi. 


På menyn idag:

Frukost: Naturdiet RTD choklad, vatten

Lunch: Nutrilett bar, vatten

Mellis: nektarin

Middag: Världens godaste sallad från Mickes fisk innehållandes kräftstjärtar och handskalade räkor. fy faen va gott. Jag unnade mig tom en liten skvätt av den superba dressingen, vatten 

Ovido - Quiz & Flashcards