Alla inlägg den 18 september 2008

Av Jessica - 18 september 2008 21:56

Är det normalt att det är så här kallt i mitten av september? 5 grader va det i morse när vi gick till dagis. Det kom rök ur munnen när vi andades... Är det så här (och värre) vi ska ha det nu i minst 7 månader framåt. Suck! Kalla mig pessimist, men svenska klimatet är inte kul alla gånger.

Den som ändå hade en utomlandsresa att se fram emot *drömmer mig bort*.............................................
.................. Ops, tillbaks till verkligheten.


Fredag imorrn IGEN! Veckan har rullat på fortare än vanligt. 


Maten idag:

Frukost: JA... vad va det nudå... så länge sen. En naturdiet RTD jordgubb, vatten

Mellis: Liten latte

Lunch: Lyssna på den här, jag gick på thairestaurang med mina klasskompisar och jag drack endast vatten och åt en nutrilettbar samtidigt som jag dreglade över dom andras kyckling och vårrullar.

Middag: ungsbakade rotsaker, kycklingfilé, ½ avokado, cola light

Övrigt: Grapefrukt, några små godisar som jag snodde av Erik.

Ovido - Quiz & Flashcards