Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

Hemmadag!

Av Jessica - 26 januari 2009 16:16

Äntligen kom Erik hem och avlastade mig så jag kan sätta mig och plugga etik.


Jag och barnen har varit inne hela dagen. Ute va det så halt att jag nästan bröt båda benen bara då jag skulle hämta posten.

Dagen har varit soft, vi har lekt med allt här hemma 100ggr; degat, spelat spel, kollat på pippi, lekt häst, byggt koja, dansat... you name it. Liam hade en riktig dipp mitt på dan då han bara skrek och va helt hysterisk för att han ville bajsa i blöjan istället för i pottan.

Nu på eftermiddagen har det varit riktigt långtråkigt. Både jag och barnen har ledsnat på varann och leksakerna. Tur att Erik kom hem! Nu har dom dragit igång projektorn där uppe och ska se film medan jag pluggar, Skönt! :-)

 
 
Cissi

Cissi

26 januari 2009 20:24

Skönt att du "får" sätta dig och plugga ifred nu :0)

Hoppas att det går bra hemma i sjukstugan!
Kram kram!

http://cisan.bloggagratis.se

 
Christina

Christina

26 januari 2009 21:20

riktig lek-hemma dag? Låter mysigt även fast man efter en hel dag försåeligt blir trött på det..skönt att du får plugga nu. Du är utmanad,kolla min sida.kramisar

http://leonletizia.bloggagratis.se

 
Therese

Therese

26 januari 2009 21:58

Stackars Liam som har jobbigt med sina vattkoppor. Hoppas dom blir bättre snart. Kommer ihåg när Anton fick sina och jag inte trodde det skulle bli människa av honom igen haha. Han såg hemsk ut ;-)
Kramis

http://tessan80.bloggagratis.se

 
Tezz

Tezz

27 januari 2009 18:31

Kikade in ifrån nyligen.se!
fin blogg och fina barn du har!! =)

http://mamtezz.blogg.se

 
Patricia

Patricia

28 januari 2009 13:49

Hur gjorde du då, när Liam ville bajsa i blöjan?
Em har jättesvårt att bajsa på toan och använder fortfarande blöja till det. Tips?

http://patz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jessica

28 januari 2009 17:35

patricia,. jadu, han skrek i en halvtimma sen gav jag upp och satte på han blöjan :-( suck! så jag mottager oxå gärna tips!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards