Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

glömde vikten!

Av Jessica - 7 januari 2009 22:12

Nån mer än mig vars bloggagratissida krånglar? Min blir helt blank ibland och det går inte att göra ett skit.


Jag glömde ju helt att väga mig imorse :-o. Får bli imorgonbitti ist! Fast känns inte så motiverat. Jag har inte varit så duktig med maten som jag velat. Att det ska va så himla svårt. Mona, vad ska jag göra?


Annars känns en del lite extra tungt nu. Mycket med Liam, min lille pojk. Jag och Erik ska lägga oss och läsa ur boken "explosiva barn". Den e så himla bra, beskriver vår Liam på pricken och hur man ska hantera problemen! Me like!


frukost: 1st grovt bröd, 1ägg, ½ latte

Lunch: kokt broccoli, 1st pitabröd, vatten

mellis: 2st skivor danskt rågbröd, gurka, chailatte

Middag: kycklingfilé, quinoa, en klick cremefraiche, vatten

Övrigt: naturdiet snackbar, c-vitamin brus, en näve light chips, 4 rutor mörk choklad, vata te, några lågkalori karameller .

Jag skyller dagens onyttiga matintag helt och hållet på mensen!

 
 
Ingen bild

catta

7 januari 2009 22:54

du ser ju så bra ut , inte behöver du gå ner mer i vikt?

pöös catta

 
din VIKTiga vän

din VIKTiga vän

7 januari 2009 22:57

vännen jag har samma problem. jag tror det blir lättare när vardagen är tillbaka på riktigt. när det blir mer rutiner och allt. imorgon står vi på vågen och hoppas på under!

kramar

http://mittimittliv.bloggagratis.se

 
Susanne

Susanne

8 januari 2009 07:24

Hej Granne!

Man bor relativt nära men ändå så stötter man inte på varann.

könt att gå som du gjorde, jag var också ute efter att ha lämnat barnen vid 10 så gick jag till kl.13, så skönt.

Jag ska också sätta fart nu med min bantning, får se hur det går, hoppas att det går lika bra som för dig :-)

Kram

http://-susanne-.bloggagratis.se

 
Ingen bild

undertecknad

8 januari 2009 09:44

catta: taaack gumman! men jag måste tänka på maten och så, jag vill inte gå upp i vikt!
kram

 
Sandra

Sandra

8 januari 2009 10:17

Stor kram till dig,vännen!

http://www.lillapingvin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards