Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

ska bättra mig!

Av Jessica - 2 januari 2009 21:03

På eftermiddagen gick jag och svärmor en långprommis med Engla som sov i vagnen. Liam stannade hemma och degade lera med farfar. Det va verkligen skönt att kunna gå i rask takt utan nåt barn som skulle stanna och titta på varje liten kotte :-D.


Nu på kvällen skulle jag egn ha åkt iväg på tjejkväll, men eftersom Erik va tvungen att jobba sent så struntade jag i det och stannade hemma. Vilket jag e glad över nu, jag e sååå trött och ska lägga mig!


maten idag är jag inte så nöjd över... men jag ska bättra mig. Det e verkligen svårt att komma tillbaks till sunda vanor när man vänjt kroppen vid fett och socker igen...


Frukost: En kopp chai te, 1dl yoghurt, ½ skiva lingongrova

Lunch: nutrilettbar, vatten

Mellis hos svärmor: en kopp kanel te, 2st finncrisp med bregott och honung (!)

Middag: En stor portion fullkornspasta med köttfärssås, vatten. Jag va sååå hungrig!

Övrigt: en apelsin, liiite ben & jerrys glass (illa jag vet), ett digestive kex, en viktväktar kaka, en kopp vata te.

 
 
Ingen bild

catta

2 januari 2009 22:53

ibland måste man ju... eller hur?

pöös

 
Sandra

Sandra

3 januari 2009 09:21

Usch ja,det är INTE lätt att bryta "julvanorna",dvs inte äta massa fett & socker:-(Har iaf lovat mig själv att jag ska få äta godis på helgerna,haha!Sen får man väl trappa ner mer o mer*s*
Hoppas ni får en mysig dag,här snöar det så vi ska snart gå ut och leka lite:-)
Kram på dig!

http://www.lillapingvin.blogg.se

 
fettot är tillbaka

fettot är tillbaka

3 januari 2009 14:05

åh jag håller verkligen med! det är skitsvårt att komma igång igen. jag känner att jag har noll koll på mig själv men jag försöker så gott det går. du ska se, snart är vi i rätta banorna igen.

kramar

http://mittimittliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards