Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Städdags

Av Jessica - 2 januari 2009 09:41

Ahhhh, barnens farmor va just här och hämtade dom för att leka lite ute. Erik e på jobbet. Det är kallt idag, nästan -10 grader så det blev varma kläder. Ännu en gång, gud va jag längtar till sommaren så man slipper alla dessa ytterkläder, vantar och mössor.

Hur som helst, hon tog barnen så att jag ska få tid att storstäda. Det behövs. Igen. Alltså, ni andra med barn, har ni oxå alltid sjukt stökigt och skitigt hemma? Jag och Erik städar och håller efter konstant, men ändå ser det ut som ett bombnedslag här hemma. Nästan så att det börjar kännas helt onödigt att städa, haha. Nädå, jag är pedant (från början) så jag ääääälskar att ha det nystädat.

Synd bara att jag aldrig kan ta mig för att göra nåt kul när jag e barnledig en förmiddag. Nästan jämt när farmor passar barnen så städar jag. Hur kul är det?  Men men....



 
 
Christina

Christina

2 januari 2009 10:41

Håller med...ständigt bombnedslag hemma hos oss oxå, visst e det jobbigt??
Ha en bra dag trots att du skall städa..Låter som ni hade en lyckad nyårsafton förresten? Mysigt det såg ut när ni var ute på isen igår..Kram kram

http://leonletizia.bloggagratis.se

 
Cissi

Cissi

2 januari 2009 11:12

Amen du är ju som mig, vi gillar att städa juh :)

Right?

Puss

http://cisan.bloggagratis.se

 
Sandra

Sandra

3 januari 2009 09:23

Jepp,vi har också konstant rörigt hemma även fast jag desperat försöker hålla någorlunda fint!Får panik ibland av att se all röra,och det värsta är att det inte bara är min kära son som ställer till röran,utan lika mycket min sambo...*hm*
Tänk om man hade en hushållerska,vad skönt det vore!:-)
Kram!

http://www.lillapingvin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards