Direktlänk till inlägg 28 juli 2008

Semesterfilmen som fick mig att vakna upp!

Av Jessica - 28 juli 2008 22:33

Jag är halvt deprimerad efter att ha sett på film från vår semester! Alltså FAN vad jag blivit fet igen. Blir så arg på mig själv! Jag som efter nyår lyckades gå ner en hel massa och komma i mina gamla jeans kan nu inte komma i dom igen. Hur gick det till? Lite för många glassar, grillkvällar och vin! Nä, nu har jag sagt åt Erik att han måste skälla på mig varje gång jag äter nåt onyttigt. Han får gärna säga att jag e fet och att jag inte ska äta onyttigt! Enbart på lördagar får jag äta godis och sånt. Måste jag tvunget käka glass (om det är 100grader varmt ute) så får det bli typ en piggelin. Suck, är ovän me mig själv just nu!

Idag va jag på första träningspasset sen... ja, va nog 2 månader sen sist. Shit va skönt det va att få röra på sig igen! Det va Englas blivande dagisfröken som körde passet dag, hon är skitbra! Tack Malin! Du (och så mami förståss som oxå är ledare) är enda anledningen till att jag orkar damma av träningsskorna och pallra mig i väg till Friskis ibland. Efter träningen delade jag och Erik på en 200g chokladkaka. Tyvärr så va detta innan vi sett semesterfilmen... annars hade jag låtit bli chokladen!

Jag måste inhandla substitut för godis... nån som har nåt magert, smarrigt tips? Får bli viktväktar kladdkaka (med kesella), nötter och frukt i fortsättningen. Jag mår inte bra när kroppen är så här!!!


Varm och skön dag idag! Vi lurade me oss min syster yster till ett megafint bad! Stockholms skärgård är fantastiskt vacker!!!!

 
 
Sofia

Sofia

28 juli 2008 23:12

Du fet? Kul skämt ;) Men vi har ju alla vårt, jag kämpar ju som en bäng med vikten, vi får hjälpas åt då! Jag kan sporra dig med att jag var ute och gick en timme ikväll, iofs rätt sakta men ;)

http://edomopedosmorsa.blogg.se

 
din vän Malin

din vän Malin

28 juli 2008 23:16

haha, fan va ni e sköna.
Va normal jag känner mig helt plötsligt! :-D

http://brallan.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

29 juli 2008 09:45

Du vet att jag alltid stöttar dig gumman! :-) Men jag måste nästan hålla med de andra.. alltså Jessi du är ju inte fet på nåt sätt! Vad är vi andra som kommenterat då - valrossar? ;-) Självklart jämför man med sig själv, men du är verkligen inte tjock på något sätt, det måste du väl ändå se själv! Puss på dig, (jag e inte sur även om jag låter så ;-))

http://stjarne.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards