Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Jessica - 22 juli 2008 16:51

Golf... denna djävulens sport (som även jag en gång i tiden utövat, men va smart nog att sluta med p.g.a bristande tålamod. Jag gjorde hela golfsverige en tjänst när jag sa upp mitt medlemskap i klubben). Inte nog med att det är dyrt (medelmskap, greenfee, klubbor o.s.v...) det tar även lång tid! Mer tidskrävande sport (hobby) får man leta efter. En runda tar ju hundra år och lite till. Erik är ett stort golffan och likaså hans pappa. I ottan begav dom sig idag.

Vid 12-tiden kom dom hem och kastade i sig lite lunch för att sen försvinna iväg till banan igen. Först på kvällen va dom tillbaks hos oss. Jag och svärmor agerade husmödrar och lekte med kidsen. Men jag ska inte klaga, vi hade det nice på stranden hela dagen. Äntlish har det börjat komma lite sol.


Idag ville även Liam testa hinken :-).

Ovido - Quiz & Flashcards