Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Jessica - 7 juli 2008 23:11

Pust, Liam vaknade 5.30 idag. Solen sken! Vi började dagen med en latte och begav oss sen till barnbadet vid kallbadhuset. Engla sov i flera timmar så jag och Erik kunde sola medan Liam och Fredrik lekte i vattnet. Fredrik e Liams stooora idol, han verkligen avgudar sin morbror.

På eftermiddagen åkte jag, mamma, Engla, Carro och Fredrik till Gekås igen. Perfekt, för både solparasollet och regnskyddet till vagnen har gått sönder så nu kunde jag köpa nytt på Gekås till en mkt billig penning. Självklart "råkade" jag plocka på mig ytterligare en massa grejer så notan landade på 1300kr. Vi va där enda tills de stängde kl.20 Jäklar va jag önskade att jag lämnat stackars Engla hemma med Erik och Liam! Hon skrek konstant så fort jag inte bar på henne, hon vägrade sitta i kundvagnen. Och inte fick mamma eller dom heller bära henne för då skrek hon ännu värre. Detta gjorde att jag gick på Gekås i 3 timmar med Engla på höften *pust*. Inte att rekommenderas!


Nu ska jag och Erik ta det lugnt och se på film och käka godis. Imorrn ska vi till Falkenberg och hälsa på mina kusiner som har en bondgård.

Ovido - Quiz & Flashcards