Direktlänk till inlägg 18 juli 2008

apis är här :-)

Av Jessica - 18 juli 2008 17:07

Shit vilken service! Igår förmiddag beställde vi ap-selet till Liam och idag efter lunch fanns det hos oss .-). Supersnabb leverans. Så borde det jämt va :-). Vi har redan invigt selet. Liam tyckte det va jättekul att springa runt med en apa på ryggen. Och Engla, hon va såååå avis. Hon skrek och sträckte sig mot apan hela tiden. Hoppas detta va en bra investering. När man inte vill ha den som sele så kopplar man loss svansen och har apan som ryggsäck ist.


Förutom att leka med apan så har vi (läs jag) ägnat dagen åt att packa och städa. Det e såååå mkt grejer att tänka på när man har småbarn. Imorrn åker vi till Dalarna. Eriks föräldrar har hyrt en stuga. Så nu kära vänner så får ni lite rast från mig ;-). Jag har svårt att tänka mig att jag kommer blogga där borta.  



 
 
Ingen bild

Jessieplupp

18 juli 2008 19:21

Men jag vill inte ha rast från dig ju :( var så glad att du hade börjat blogga igen.

Ha så skönt i Dalarna! Kram

 
Sofia

Sofia

18 juli 2008 20:48

Superbra service, så borde det verkligen vara jämt! Vad söt den var, och kul att Liam gillar den, kanske får bli en likadan till Engla med senare ;)
Ha det så mysigt i Dalarna då, kommer sakna ditt bloggande!
Kram

http://edomopedosmorsa.blogg.se

 
Ingen bild

Lisa med tindra

18 juli 2008 21:55

Hoppas att Liam kommer tycka selet är bra, han kommer bli jätte cool med en apa på ryggen. ha en härlig semester nu. kram

 
Ingen bild

svinto78

21 juli 2008 22:06

psst, det heter en sele = selen ;-)

kunde inte låta bli... *fniss*

 
Ingen bild

Ellen

22 juli 2008 12:20

Tuffaste selen=)
Nu måste vi ta med pipp och puff till centrum så tanterna får våndas!! Hehehe....

 
Mona

Mona

29 juli 2008 09:06

du tjejen, var hittar jag en sån där sele?? skulle behöva en till på fredag...

http://mittimittliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards