Direktlänk till inlägg 17 juli 2008

apsele, here we go!

Av Jessica - 17 juli 2008 17:56

Imorse gjorde vi slag i saken och beställde ett ap-sele till Liam. Det fanns massa olika att välja mellan; nalle, groda, gris, koala mm, men en vild liten apa e just vad Liam e så det passade bra för honom :-D. Det stod att beställer man innan kl.14 så skickar de varan samma dag. Håller tummarna för att selet kommer redan imorrn. Shit va skönt det ska bli att kanske kunna vara på ställen med mycket folk utan att va rädd att Liam ska fösvinna om man släpper han ur vagnen.


Jag har avklarat mitt optikerbesök oxå. Fan, jag blev lite nervös precis när det vart min tur. Tänk om det inte blivit något bättre alls???

Men det hade det *phu*. Höger öga va så gott som återställt och vänster (det som varit värst) va nästan bra :-). Goda nyheter. Dock ska jag fortsätta med glasögon och droppar. Fick med mig 4 par endagslinser som jag ska prova på. Om två veckor är det återbesök. E ögonen helt bra då så kan jag få börja ha endagslinser lite då och då. Vore toppen :-). Jag vart på bra humör efter optikerbesöket.

Efteråt va det meningen att vi skulle ta en långpromenad me min kära mor, men himlen vart kolsvart och öppnade sig så vi va hemma hos mamma och stökade ner istället.


Engla har lärt sig klättra i trappor! Hon e ju en sen, seg liten tjej och har hittills inte tagit sig fram på annat sätt än att hasa sig på rumpan. Men nu börjar det bli fart på jäntan. Hoppas hon kan gå själv till dagisstart. Det e 5 veckor tills dess... Vi får väl se.

 
 
Camilla

Camilla

17 juli 2008 19:05

ROTA! jag ska precis ta på mig skorna o jag har inte det receptet kvar! bara på vanlig men jag va sugen på den seeeega idag :-)

http://stjarne.blogg.se

 
Sarah ''Jigsaw'' Giercksky

Sarah ''Jigsaw'' Giercksky

23 september 2008 19:06

Sött foto :)

http://SGiercksky.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards