Direktlänk till inlägg 15 november 2008

Kalas avklarat!

Av Jessica - 15 november 2008 18:13

Nu e kalaset över! Det gick superbra!!! Vi har så trevlig släkt :-) Fullt ös och hög ljudnivå precis som det ska va ;-)

Liam fick så himla mycket fina presenter (se bilderna) han blev alldeles snurrig i huvudet av alla paketen och visste inte vart han skulle göra av sig själv, haha. Vi får plocka undan en del och ta fram lite igen i taget.

Men hur som helst så va det trevligt, tack alla som va med och tack ännu en gång för alla jätefina grejer!!!!!!


Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen göra en chevreostsallad till mig o Erik!!!


Just det, min pappa måste ha slagit sig eller nåt. Det är så att vi jättelänge frågat om inte vi kan få köpa hans bil, en silverfärgad volvo v70 -00, jättefin. Och nu helt plötsligt så säger han att vi kan byta bil med honom :-o alltså så vi får hans v70 och han får vår gröna v40 -98... Jag är mållös och hoppas att detta inte bara är ett infall utan att vi verkligen kommer få överta hans bil. Vilken dröm att verkligen få plats i bilen! Tack pappa, du e så himla snäll!!!!!!!


Puss o kram allihopa, ha en mysig kväll!!!!


Mat:

frukost: 2st skivor rågbröd, latte

Lunch: inget, glömde bort

Middag: kommer bli chevreostsalladen med ramlösa till.

Övrigt: ½ bulle, en liten tårtbit, en liten chokladkaka, en kärleksmums.

Som ni ser har jag mest fikat hela dagen- inte nöjd.

 
 
Christina

Christina

15 november 2008 19:09

Så trevligt ni verkar haft, riktigt lyckat kalas!
Fina bilder på er alla!
Njut av lördagskvällen nu!Kramisar

http://leonletizia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

carro

15 november 2008 19:32

tack för kalaset!
asså shit jessica va du är snygg!!! Du har alltid varit vacker, men det verkligen strålar om dig heeela tiden! (kollar på dina foton)
Du ska verkligen va nöjd med din hårfärg (nu säger inte jag detta för att jag själv är blond) men du passar så SJUKT bra i dina ljusa slinger. Jag är sååå stolt att ha världens snyggaste 2 barnsmamma som syrra!!

 
Cissi

Cissi

15 november 2008 21:06

Ni e ju så snygga att ni borde ju fan inte ha några svenssonjobb haha ni borde ju vara i stora USA och tjäna pengar på era vackra ansikten.
Underbara bilder!!

http://cisan.bloggagratis.se

 
Mona

Mona

15 november 2008 23:00

Hej vännen!
Jeansen heter Sharon washed blue jeans med låg midja á 499kr. Jag fullkomligt älskar dem och det känns som jag får en ganska snärt stjärt ;) enda problemet är att de går ut ganska fort men de går ju tvätta...

kramar

http://mittimittliv.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

16 november 2008 11:33

halloj vännen, ser att komplimangerna haglar här inne som vanligt :-)självförtroendet måste va på topp numera! du är så fin så fin, som jag alltid sagt.
Kul med mera kalas, ambitiös du är som bakar så mkt :-o

http://stjarne.blogg.se

 
camilla

camilla

16 november 2008 11:36

just ja, ska hälsa också att j blev typ grön av avund när jag berättade att ni skulle FÅ en bil! det är just en sån han vill ha till familjen, men vi har inte råd just nu. fan va soft ändå för er! :-) bilen, pengar när du pluggar, pengar till huset, resor.. *avis* får man bli adopterad in i er familj eller??

http://stjarne.blogg.se

 
Tove

Tove

16 november 2008 17:32

Hej tjejen!
Haha som Camilla skrev, komplimangerana haglar och jag ska följa de andra :-) Jag röstade för att du skulle vara brunhårig men jag tycker du är så otroligt snygg i blond så jag tycker du ska spara det som det är!

http://masserandemamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 9 augusti 2009 23:30

jag skrev här! Kollade besöksstatistiken och nu har denna blogg fler besökare än den nånsin hade när jag skrev aktivt, haha. otroligt. Nästan så man blir lite sugen att blogga här igen ;-)   pöss på er ...

Av Jessica - 20 februari 2009 09:14

Jag har länge funderat på att byta blogg och nu är det gjort :-) den här bloggagratis har många nackdelar enligt mig! Dels så ser man inte IP nummer (har jag inte hittat iaf) man kan inte välja att skippa att synas på google osv, man kan inte låsa bl...

Av Jessica - 18 februari 2009 23:13

Å jag är på hugget ikväll, tredje inklägget :-D Måste bara skriva att sticka i (lös)armar idag, det va verkligen min grej. Inte för att jag va bra på det, min lärare vart t.o.m. rädd för mig för att jag hanterade kanylen vårdslöst, men det va kul. El...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:42

Som vanligt ställer jag snällt upp på det jag blir utmanad :-D. Idag är det Klara som utmanar mig.   Regler : Berätta sju personliga sanningar om dig själv Utmana sju personer (eller så många du vill)Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar...

Av Jessica - 18 februari 2009 22:35

tills våren e här. Iallafall om man får tro tidningen metro. Enligt dom så kommer våren till stockholmsregionen mellan 20-25 mars. Skåne har det väldigt bra för där blir det tydligen vår redan 15-20 februari (Jag funderar starkt på att flytta dit för...

Ovido - Quiz & Flashcards