Alla inlägg den 25 november 2008

Av Jessica - 25 november 2008 22:21

Tack alla goa vänner för kommentarerna om mitt nya, mörka jag. Hihi, som mallan skrev, det blev ju inte precis ljusbrunt som jag tänkt mig... men va fan, varför mjäka? :-) Jag vet att mitt hår brukar va vääääldigt duktigt på att släppa färg fort så lika bra att köra det riktigt mörkt från början.

Erik kom nyss hem från jobbet och han tyckte att jag va jättefin! Han gillar både mig i mörkt och ljust och kan inte bestämma sig för vilket han gillar bäst. Så då sammanfattar jag det att det är väl bra att jag svitchar lite då och då :-)

Och jävlar va skönt det ska bli att kunna underhålla håret själv. Nu e det bara att gå till hm o köpa en toning/färgning (det ska va nån som har nr. 6.7 sa min frissa, så blir det samma nyans) och smacka på utväxten ist för att betala 1100kr på klippoteket för att bleka utväxten typ varannan månad. Fast sist jag va mörkhårig, förra vintern, så minns jag att jag tyckte vissa strån i utväxten såg gråa ut och det var då jag va snabb att blondera hela håret... Hoppas jag slipper se några gråa hår den här gången... ghaaaa. För då blonderar jag mig.

Så nog pratat om mitt hår *ego*.


På fredag tänker jag julpynta hela huset!!!! Jag har väntat länge nog och nu med snödrivor utanför så blir man ju ännu mer sugen!


ätit:

frukost: latte

Lunch: kycklingsallad med bulgur, vatten

Middag: nutrilettpulver, vatten

Övrigt: kaffe + pepparkaka hos frissan (jag ville inte va oförskämmd så jag åt upp kakan), fruktsallad med två klickar kesella vanilj, chailatte


Nä, alldeles för mkt har jag ätit idag!!!!



Av Jessica - 25 november 2008 13:32

my new hair!

Inne en snabbis här bara, ska plugga lite och sen hämta älsklingarna. 

Ville bara visa upp mitt nya jag :-). Brunett! Jag är jättenöjd, sååå skönt att va mörk igen. Tills jag tröttnar framåt våren, då ska jag åter bli blond ;-).

Vad tycker ni om färgen? (Kolla enbart på färgen och inte på hur muppig jag ser ut.)


Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards