Alla inlägg den 7 november 2008

Av Jessica - 7 november 2008 23:27

Jag och Erik hittade en grej som är från den dagen då vi första gången sågs. Det är en låt, RMB spring. Denna låten va då, för 12 år sen otroligt jävla bra tyckte jag, haha (hoppas jag är förlåten, det va ju länge sen och jag va ung och dum ;-)). Den spelades på alla fester som jag va på.  Alla pratade om att det va Eriks musik. På den tiden va han en riktig partykille som såg till att ordna fest, musik och dricka. Jag kände inte honom men gick ändå fram och frågade om jag kunde få spela av hans kasettband (oh yes baby, så länge sen va det). efter lång tveksamhet så fick jag bandet av Erik. Jag tvingade han att ta mitt nummer så han kunde ringa när han ville ha tillbaks det :-D. Han ringde, vi träffades och sen den dagen har han varit min stora kärlek :-). Fast jag hade redan en kille då, men han gjorde jag slut med. Det här va den 23:e november 1996. Sen dess har jag och Erik hållit i hop i vått och torrt, allt började tack vare den här musiken :-). Ingen romantisk låt direkt ;-). Och nej, jag tycker inte att den är bra längre, haha. MEN den betyder otroligt mycket för mig, den framkallar massa roliga minnen :-)

Av Jessica - 7 november 2008 22:59

Jag och Erik fastnade framför youtube ist för att lägga oss. Kolla in det här klippet, fan va vi garva! vår nivå på humorn är lite låg ;-)

Av Jessica - 7 november 2008 22:41

för alla söta grattismeddelande till Liam :-)


Nu har jag o Erik fixat en massa inför morgondagen! Blåst ballonger, satt ihop till ett långbord, ordnat fiskdammspåsar, checkat så att vi har allt hemma. Det har vi, förutom aluminiumfolie. Jag blir sååå trött på mig själv. VARJE gång, och då menar jag verkligen VARJE gång som jag ska köpa aluminumfolie så kommer jag hem med plastfolie. Hur lyckas man? Tycker ju att jag borde lärt mig vid det här laget att kolla noooga vad det är jag köper. Nu har jag massa rullar plastfolie hemma (och dom räcker ju i en evighet!)


Nä, dags att sussa nu!

Godnatt på er, sov så gott o dröm sött!

Av Jessica - 7 november 2008 19:59

Tusen pussar till min lillkille Liam som fyller 3 år idag. Mamma älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vi har haft en mysdag tillsammans hela familjen! Lekt med nya paketen, ätit tårta, krattat löv, kollat på "Bee movie", busat... :-)

På kvällen kom barnes farmor och farfar över till oss och käkade tacos. Liam fick även sitt fina leksakskök. Det kommer vi nog ha mycket kul med.

Imorrn blir det barnkalas. Tror det kommer bli 11-12 barn + varsin förälder, fullt hus alltså. Men det blir KUL!!!!!!


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen pusta ut framför idol!!!!


Ätit: NEJ JAG ÄR INTE STOLT!

Frukost: 2st skivor danskt rågbröd, latte

Lunch; pyttelite fullkornsspagetti, julmust

Middag: tacos i stoooora lass, julmust

Övrigt: en tårtbit size big, en latte, en nobless choklad. Får bli en grapefukt framför idol.

Ovido - Quiz & Flashcards