Alla inlägg den 29 november 2008

Av Jessica - 29 november 2008 20:09

Alltså jag bokstavligen ruuuuullar fram! Vi kom nyss hem från adventsfesten och jävlar vad jag svullat! Detta är ingen vanlig liten svullning. jag ska försöka återge i mitt matschema allt ja ätit. Mot slutet av kvällen va jag tvungen att knäppa upp klänningen, det bara gick inte att ha den stängd, den sprängdes nästan. Nä fy för att äta så här mkt, speciellt inte när man inte är van.

Vi hade iaf jättemys på middagen! Engla och Liam skötte sig väldigt bra!!!!


Mat:

Frulle: 2st skivor danskt rågbröd med mosad avokado, latte

Lunch: latte och en kula Ben & Jerryglass

Middag: Ok 1, 2, 3 här kommer det: En skiva julskinka, en skiva oxinnanlår (!), rödbetsallad, varmrökt lax, kallrökt lax, fiskpaté, en bit skaldjurspaj, potatisgratäng, en stor bit brieost, ½ prinskorv, rödkål, en fralla med smör, 1 glas julmust, 1 glas hallon soda, 1 glas ramlösa, 2 glas vin. :-o :-o :-o My god!

Övrigt: ris á la malta med hjortronsås och körsbärsås + lite fruktsallad till efterätt, 1 bit ananaspaj + en bit äppelpaj med vaniljsås till fika.


Konstigt att jag rullar fram va????

Av Jessica - 29 november 2008 13:14

Vi ska strax iväg till min farmor på adventskalas. Middag med massa gott *slurp*. Det är inte det enda goda jag ätit idag. När vi va i centrum hade nya Ben 'n Jerrys glasscafét premiär så dom bjöd på glass. MMMmmm, vi smakade strawberry cheesecake, cheescake brownie, chocolate fudge brownie och vanilla toffee crunch. Jäklar va gott det va!!! Man fick en kula var och sen testade vi varandras sorter.


Idag tänkte jag ha på mig min nya hm klänning, ni vet den där svarta jag köpte förut.

Jag har hittat en annan klänning till mig som jag vill köpa (se nedan). En jättesöt sak i typ petrolblått och kostar endast 298kr!!!! På nätet e den slut, men Erik har lovat att kolla i stan på måndag.

Ovido - Quiz & Flashcards