Alla inlägg den 4 november 2008

Av Jessica - 4 november 2008 21:49

Lillfisen va lite dålig idag me, hängig och snorig men ingen feber. Efter att vi lämnat Liam på dagis så försökte jag mig på att baka till Liams kalas. Ingen höjdare eftersom sjuklingen bara ville bli buren och hänga runt min hals. Men jag lyckades iaf med ena handen fri svänga ihop en långpanna med kärleksmums.


Efter ett tag ledsnade jag på att va inne, ute strålade solen. Jag knapprade iväg ett sms till Malin och Avalon om att vi gärna ville ha sällskap i motionsspåret. Och dom va på hurtigt humör och tackade ja till en prommis i våra härliga grönområden. efer lite gnäll med bedjande hundögon så somnade till sist Engla i vagnen. När vi gick där så kändes det nästan som på gamla (goda) tiden när vi va mammalediga tillsammans...


Camilla, måste bara tacka igen för att du e världens sötaste, snällaste, bästaste vän! Dina ord värmer fortfarande!!!! Jag blev så glad och allt e verkligen ömsesidigt!!!!!!!


maten idag (inte stolt)

Frulle: 2st skivor rågbröd, latte, ramlösa

Lunch: rotfruktsfräset med quinoan och kycklingen från igår, ramlösa

Middag: ungsbakade potatisar.

Övrigt: ja... som bagare så måste man (?!) smaka på sina bakverk för att se att dom håller måttet och inte kommer förgifta gästerna och därför har jag stoppat i mig både sega chokladrutor, kärleksmums och hallongrottor....  i ganska stora mängder *hupp*

Ovido - Quiz & Flashcards