Alla inlägg den 18 november 2008

Av Jessica - 18 november 2008 17:11

Igår kväll så kände jag ju att nåt inte stod rätt till, jag kände mig hängig! Och visst, vid läggdags så började jag må illa och spy *blääää* , jag fick även frossa och ont i kroppen. Hela natten mådde jag sen dåligt. Erik fick vabba idag (eftersom barnen inte får gå till dagis förrns imorrn). Idag har jag inte kräkts, men magen har "gått runt" och hela kroppen har värkt. Jag har mest legat nerbäddad i soffan. Jag sov tillsammans med Engla 2tim mitt på dan och det gjorde susen för nu börjar jag känna mig som en människa igen :-).

Erik och Engla verkar ha klarat sig för dom e lika pigga som alltid!


Det finns faktiskt en positiv grej med magsjuka, att man går ner i vikt ;-). 57,1kg stod vågen på nu :-). Fast dessvärre hade magmåttet ökat på några centimetrar :-o måste va all tårtbitar...


Ikväll blir det till att titta på "Heroes". Jag och Erik har börjat plöja igenom säsong 3 nu.


Mat:

Frukost: inget

Lunch: inget

Middag: 2st smörgåsar, 2st glas proviva fruktdryck.

Övrigt: ska nog äta ett äpple framför tvn.

Ovido - Quiz & Flashcards