Alla inlägg den 10 november 2008

Av Jessica - 10 november 2008 18:12

E bara inne en snabbis. Barnen sover redan :-o de va sååå trötta, jag vette tusan vad dom sysslar med på dagis, haha.

Jag ska duscha och sen gå upp o göra mina vitchokladrutor!

Jag hade ju dom på kalaset i helgen och trots att dom inte alls va sega( för att dom stod i rumstemperatur, godast e rutorna egn om man tar dom direkt från frysen eller kylen) så va dom jättepopulära och flera bad om receptet. Och idag när jag va på ica så sa kvinnan i kassan: "det va du som hade kalas i helgen va? Jag har hört talas om dina vitachokladrutor och jag vill gärna ha receptet".

Haha, vad paff jag blev. Mina kakor är snart berömda ;-).

Jag köpte två nya vitchokladkakor och ska göra dubbel sats ikväll. Och så köpte jag aluminiumformar. Tänkte det kan se trevligare ut med liksom kakor ist för ojämna rutor. Vi får se hur det går :-)


ätit:

frukost: 1st skiva rågbröd med gurka, latte, vatten

lunch: en tallrik fil med musli, 1st skiva rågbröd med gurka

middag: grekisk sallad med dinkelgryn *mums*, julmust

Övrigt: några turkisk peppar, 2st rutor choklad.

Ovido - Quiz & Flashcards